Obsah v podobe pr článkov publikovaných na verejných portáloch sa stal vlastne bežnou a neodmysliteľnou súčasťou online marketingu. Týmto spôsobom sa účinne buduje lepšie povedomie o vašej značke a konkrétnej ponuke, ktorú táto ponúka verejnosti. To ale nie je ich jediný význam.

Čože? Tak aký môže takýto článok plniť ďalší význam?

ruka, klávesnica

Zasvätení už vedia, že ide zároveň o jeden z funkčných SEO nástrojov, čím sú takisto pr články napísané a spracované seo agentúrou. Áno, dajú sa teda použiť aj ako ideálne miesto na vsunutie relevantných spätných odkazov, čím vám zároveň zvyšujú pozíciu v Google.

Ako to ale funguje konkrétnejšie tak, aby nevznikli v tomto smere fatálne chyby a efekt skôr opačný?

Veľmi dôležité je v tomto smere to, aby ste sa vyhli publicite. Každý jeden publikovaný článok musí byť originálny a v žiadnom prípade sa nesmie publikovať ten istý obsah na viacerých weboch. Vždy musí ísť o unikát, za duplicitu sú totiž vo vyhľadávačoch penalizácie. A pokiaľ nie ste práve typ, ktorý sa v škole rád zaoberal dlhými slohmi, potom sú tu skúsení copywriteri. Pre mnohých z nich je táto činnosť práca spojená s tým, čo mali a majú radi. Teda písanie a títo ľudia zvyčajne nemajú problém napísať logické a zrozumiteľné vety na počkanie. Hoci je samozrejme výhodou, ak si o vašich službách či produktoch najskôr niečo preštudujú a pekne sa s tvorbou obsahu pohrajú tak, ako bol čo najviac efektívny ako pre verejnosť, tak aj pre vyhľadávače.

klávesnica, prsty

V prípade rokmi skúsenej firmy Seolight je to napríklad tak, že seo faktory majú na starosti tí, čo sa zaoberajú princípmi optimalizácie, zatiaľ čo spolupracujú so spomenutými copywritermi, ktorí zasa vymyslia text v koncepte zadania, ktoré dostanú. Môže sa to zdať ako obyčajná článok, ale verte mi, vytvorenie každého textu má svoje jasné pravidlá, aby priniesol ten najlepší účinok pre Vás, teda pre vás, pre vyhľadávače a pre vašich potenciálnych zákazníkov.